שני פתחים לאישה


היי חברים, היום נלמד ליקוטי מוהר"ן.

כל מי שכאן מתחת לגיל 18 שיעוף.

כן , גם אתם שם בקצה , אני שמעתי שקיימתם יחסי מין מלאים , אבל סורי, אלו הכללים.

איפה השלט הזה? חשבתי שזרקתי אותו.

X מחוייב

המטומטמים האלו ממאה שערים בזמנו דרשו ממני להעיף את השלטים, אבל השלטים, רבותיי, נועדו קודם כל בשבילם.

אז אני עשיתי חדש , נכון שאני בכושר?

היי, אז קודם כל ברוכים השבים.

אני מקווה שאתם בסדר, אני לא בסדר ואף פעם לא הייתי.

ישראל קרדונר אמר "אני מטורף, אני פשוט מקבל תרופות מצויינות"

אז אתם יודעים מה תמיד עניין אותי?

מה זה "תיקון הברית".

אני יודע מה דעתם של הרבנים המטומטמים ולא באתי בדעתם הלקויה , לא עכשיו ולא אף פעם.

לגבי פגם הברית, איפשהו רבי נחמן מסביר שמדובר בבעילת נידה. זה הגיוני , כי זה כמו בשר וחלב , אחד מסמל מוות ואחד ואחד מסמל חיים וזה יוצר מין קצר רוחני.

יש כמובן הרבה מאוד מה להקל כאן

  1. אין נידה בגויים
  2. אין בעילה בחציצה
  3. נפילה לים מטהרת

מי שירצה להעמיק, ימצא עוד אפשרויות להקל בעניין זה של פגם הברית. ישנן הרבה אפשרויות.

אבל תיקון הברית, הוא לכאורה דבר יותר מסובך.

כי לכאורה, מצד הברית שבתורה , מי שעשו לו ברית מילה, לא ממש יכול לקלקל כאן משהו.

אבל רבי נחמן אומר כאן דבר מעניין בתורה "חותם בתוך חותם".

אומרים שהתורה הזו היא אחת התורות הכי קשות בליקוטי מוהר"ן , אבל "חותם בתוך חותם – אינעל אחותם", הרעיון הכללי הוא נורא פשוט.

נידה שווה לעבודה זרה ועבודה זרה שווה לתאוות ממון.

ואנחנו מקשרים כאן בין פגם הברית שאמרנו, הוא בעילת נידה לבין תיקון הברית.

תראו מה כתוב מצד אחד על בעילת נידה

כִּי מֵ'חוֹתָ"ם'. נַעֲשֶׂה 'נִדַּ"ת'
בִּבְחִינַת: "יְדֵיכֶם דָּמִים מָלֵאוּ"
כִּי יָד בְּמִלּוּאוֹ [כָּזֶה: יוּד דָּלֶת]
הוּא מִסְפַּר נִדָּ"ת
הַיְנוּ עֲבוֹדַת אֱלִילִים שֶׁמְּטַמְּאָה כְּנִדָּה

אז כאן הוא מדבר על הפגם בבעילת נידה ובתורה הבאה , הוא מדבר על התיקון

עִקַּר הַתִּקּוּן שֶׁל תַאֲוַות מָמוֹן
הוּא עַל יְדֵי בְּרִית
וּכְשֶׁמְּתַקֵּן בְּרִיתוֹ
אִי אֶפְשָׁר לִפּל לְתַאֲוַות מָמוֹן

אבל איך עושים "תיקון לדבר הזה?
כאן באמת יש רעיון מעניין.

כִּי יֵשׁ שְׁנֵי דְּלָתוֹת לָאִשָּׁה .
"כִּי לא סָגַר דַּלְתֵי בִטְנִי"
וְנַעֲשֶׂה מִשְּׁנֵי דַּלְתִין
צוּרַת מֵ"ם סְתוּמָה

אז מה הוא למעשה אומר כאן?
אוקיי, יש שני דלתות לאישה, שאחת היא הנרתיק והשניה היא פי הטבעת ובאמצעות שני הפתחים האלו מגיעים לתיקון הברית.
עכשיו איך נראית האות ד' ?
ד1

מה זה מזכיר לכם?
הנה קצת עזרה
ד2

נכון שזה דומה לאיש שיש לו זיקפה?

עכשיו שני דלתים הופכות להיות מ' סתומה , זאת אומרת , מם סופית , ם'

נעשה גם את זה.

ד3

הנה קיבלנו מם סופית, יפה?

לא מדובר כמובן על שני הומואים , כי רבי נחמן כותב במפורש "שני פתחים לאישה".

זאת אומרת את האישה צריך לבעול משני הפתחים, ככה מקבלים את "תיקון הברית".

אוקיי?

עכשיו, אין לי כזה ניסיון מיני עשיר, וגם אין לי תקציב ליצאנית כדי לבדוק עליה את העיקרון הזה, אבל מה שנראה לי שמבחינה טכנית, אי אפשר לבצע בעילה בפי הטבעת מלמטה.

זאת אומרת שהדלת העליונה היא בעילה מפי הטבעת, כמו בציור

position_2-638x368

ואילו הבעילה הרגילה דרך הנרתיק , צריכה להיות לפי הד' התחתונה, כלומר שהגבר שוכב על הגב

cowgirl-638x368

ושני אותיות הד' האלו , שאדם מבצע באמצעות הבעילות שתוארו, מעוררות את השפע שבשמיים כמו שהוא כותב בהמשך:

וְכֵן יֵשׁ לְמַעְלָה דַּלְתֵי שָׁמַיִם
שֶׁמִּשָּׁם נוֹלָד הַשְׁפָּעוֹת
כְּמוֹ שֶׁכָּתוּב: 'דַּלְתֵי שָׁמַיִם פָּתַח וַיַּמְטֵר עֲלֵיהֶם כְּעָפָר שְׁאֵר' וְכוּ'

אז מה עוד נותר לי להגיד לכם?
שנזכה לתיקון הברית?

תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s