שני פתחים לאישה


היי חברים, היום נלמד ליקוטי מוהר"ן.

כל מי שכאן מתחת לגיל 18 שיעוף.

כן , גם אתם שם בקצה , אני שמעתי שקיימתם יחסי מין מלאים , אבל סורי, אלו הכללים.

איפה השלט הזה? חשבתי שזרקתי אותו.

X מחוייב

המטומטמים האלו ממאה שערים בזמנו דרשו ממני להעיף את השלטים, אבל השלטים, רבותיי, נועדו קודם כל בשבילם.

אז אני עשיתי חדש , נכון שאני בכושר?

היי, אז קודם כל ברוכים השבים.

אני מקווה שאתם בסדר, אני לא בסדר ואף פעם לא הייתי.

ישראל קרדונר אמר "אני מטורף, אני פשוט מקבל תרופות מצויינות"

אז אתם יודעים מה תמיד עניין אותי?

מה זה "תיקון הברית".

אני יודע מה דעתם של הרבנים המטומטמים ולא באתי בדעתם הלקויה , לא עכשיו ולא אף פעם.

לגבי פגם הברית, איפשהו רבי נחמן מסביר שמדובר בבעילת נידה. זה הגיוני , כי זה כמו בשר וחלב , אחד מסמל מוות ואחד ואחד מסמל חיים וזה יוצר מין קצר רוחני.

יש כמובן הרבה מאוד מה להקל כאן

  1. אין נידה בגויים
  2. אין בעילה בחציצה
  3. נפילה לים מטהרת

מי שירצה להעמיק, ימצא עוד אפשרויות להקל בעניין זה של פגם הברית. ישנן הרבה אפשרויות.

אבל תיקון הברית, הוא לכאורה דבר יותר מסובך.

כי לכאורה, מצד הברית שבתורה , מי שעשו לו ברית מילה, לא ממש יכול לקלקל כאן משהו.

אבל רבי נחמן אומר כאן דבר מעניין בתורה "חותם בתוך חותם".

אומרים שהתורה הזו היא אחת התורות הכי קשות בליקוטי מוהר"ן , אבל "חותם בתוך חותם – אינעל אחותם", הרעיון הכללי הוא נורא פשוט.

נידה שווה לעבודה זרה ועבודה זרה שווה לתאוות ממון.

ואנחנו מקשרים כאן בין פגם הברית שאמרנו, הוא בעילת נידה לבין תיקון הברית.

תראו מה כתוב מצד אחד על בעילת נידה

כִּי מֵ'חוֹתָ"ם'. נַעֲשֶׂה 'נִדַּ"ת'
בִּבְחִינַת: "יְדֵיכֶם דָּמִים מָלֵאוּ"
כִּי יָד בְּמִלּוּאוֹ [כָּזֶה: יוּד דָּלֶת]
הוּא מִסְפַּר נִדָּ"ת
הַיְנוּ עֲבוֹדַת אֱלִילִים שֶׁמְּטַמְּאָה כְּנִדָּה

אז כאן הוא מדבר על הפגם בבעילת נידה ובתורה הבאה , הוא מדבר על התיקון

עִקַּר הַתִּקּוּן שֶׁל תַאֲוַות מָמוֹן
הוּא עַל יְדֵי בְּרִית
וּכְשֶׁמְּתַקֵּן בְּרִיתוֹ
אִי אֶפְשָׁר לִפּל לְתַאֲוַות מָמוֹן

אבל איך עושים "תיקון לדבר הזה?
כאן באמת יש רעיון מעניין.

כִּי יֵשׁ שְׁנֵי דְּלָתוֹת לָאִשָּׁה .
"כִּי לא סָגַר דַּלְתֵי בִטְנִי"
וְנַעֲשֶׂה מִשְּׁנֵי דַּלְתִין
צוּרַת מֵ"ם סְתוּמָה

אז מה הוא למעשה אומר כאן?
אוקיי, יש שני דלתות לאישה, שאחת היא הנרתיק והשניה היא פי הטבעת ובאמצעות שני הפתחים האלו מגיעים לתיקון הברית.
עכשיו איך נראית האות ד' ?
ד1

מה זה מזכיר לכם?
הנה קצת עזרה
ד2

נכון שזה דומה לאיש שיש לו זיקפה?

עכשיו שני דלתים הופכות להיות מ' סתומה , זאת אומרת , מם סופית , ם'

נעשה גם את זה.

ד3

הנה קיבלנו מם סופית, יפה?

לא מדובר כמובן על שני הומואים , כי רבי נחמן כותב במפורש "שני פתחים לאישה".

זאת אומרת את האישה צריך לבעול משני הפתחים, ככה מקבלים את "תיקון הברית".

אוקיי?

עכשיו, אין לי כזה ניסיון מיני עשיר, וגם אין לי תקציב ליצאנית כדי לבדוק עליה את העיקרון הזה, אבל מה שנראה לי שמבחינה טכנית, אי אפשר לבצע בעילה בפי הטבעת מלמטה.

זאת אומרת שהדלת העליונה היא בעילה מפי הטבעת, כמו בציור

position_2-638x368

ואילו הבעילה הרגילה דרך הנרתיק , צריכה להיות לפי הד' התחתונה, כלומר שהגבר שוכב על הגב

cowgirl-638x368

ושני אותיות הד' האלו , שאדם מבצע באמצעות הבעילות שתוארו, מעוררות את השפע שבשמיים כמו שהוא כותב בהמשך:

וְכֵן יֵשׁ לְמַעְלָה דַּלְתֵי שָׁמַיִם
שֶׁמִּשָּׁם נוֹלָד הַשְׁפָּעוֹת
כְּמוֹ שֶׁכָּתוּב: 'דַּלְתֵי שָׁמַיִם פָּתַח וַיַּמְטֵר עֲלֵיהֶם כְּעָפָר שְׁאֵר' וְכוּ'

אז מה עוד נותר לי להגיד לכם?
שנזכה לתיקון הברית?


2 מחשבות על “שני פתחים לאישה

  1. לא הצלחתי להבין אם המאמר נכתב בציניות או ברצינות.
    בכל אופן מה שברור זה שרבי נחמן כיוון לשני מקורות: לגמרא בבכורות ול"שער ההקדמות".
    ובשני המקורות ברור שהכוונה ב"שתי דלתות" היא לנרתיק בלבד.
    כך שהנחת היסוד של המאמר- שני דלתות = שני פתחים, בטעות יסודה.
    להלן שני המקורות:
    "…שהוסיף לה הכתוב שני צירים ושני דלתות".
    (בכורות מה עמוד א)
    כאן מדובר על איברים באישה הנוספים על איבריו של הגבר.
    וגם אם תחשיב את פי הטבעת לאיבר, הרי הוא משותף לזכר ולנקבה.

    "כמו שבחומת העיר יש דלתות וצירים, כך יש ביסוד הנקבה, שהוא חומת העיר, שהם הה"ג שבתוכה, יש דלתות וצירים, וכמו שאמרו ז"ל… והענין הוא, כי הנה האיש מזריע טיפת לובן, תוך רחם הנקבה, ושם מצטייר ציור העובר. וצריך לידע, איך מתעכבת שם הטיפה, ואינה נופלת דרך פי הרחם, שהוא בתחתית הרחם. וגם, איך יש כח ברחם האשה, לצייר מן אותה הטיפה צורת ולד אחד גמור. אבל הענין הוא, במה שנתבאר בספר יצירה כי הכ"ב אותיות הם האבנים שמהם נבנה הבית. והם השאור שבעיסה…. ע"י הכ"ב אותיות האירו אותם הכ"ב אותיות, ויצאה כללות הארתם, הנקראת חותם שלהם, ונחתמו ביסוד שבה, ושם נשאר הרושם שלהם קבוע. ועי"כ יש כח ביסוד הנקבה לצייר את הטפה ההיא ברמ"ח איברים, בכח כ"ב אותיות אשר שם.
    והנה כ"ז אותיות יש בא"ב, ואמנם מן הכ"ב אותיות, נעשה בחי' הדלתות והצירים שברחם הנקרא יסוד, שהוא הכלי הנק' חותם הפנימי. והה' אותיות מנצפ"ך, הם האורות שבתוך הכלי הזה, והם ה' גבורות אשר שם כנודע, והם הנק' מ"ן שביסוד של הנקבה… ונבאר עתה הדלת והציר האחד שבזמן היותה נער. הנה אות ד', ציורה שני ווי"ן, ויו"ד באמצעם… כי היו"ד היא העוקץ שיש באחור הדלת, המחבר ב' הווין ביחד. והנה הדלת שברחם הנקבה היא צורת הדלת עצמה, שהיא בחי' ב' הווי"ן כנזכר. וציר שהדלת סובבת עליו, היא היו"ד שבאמצע ב' הווי"ן, וב' הווי"ן שהם הדלת, סובבים סביב היו"ד שבאמצעם, שהיא הציר שלהם. והנה הדלת עם הציר, שהם הב' ווין ואות י', הם בגימטריא כ"ב. הרי, כי מן כ"ב אותיות נעשו הדלת והציר הא'….
    ונבאר, איך הם ב' דלתות וב' צירים. כי הנה בהכרח הוא שהם כפולים כנזכר כדי שיהיה כלי אחד שלם, לפי שכשתחבר שני הדלתות וציריהם יחד, כזה, ם, יהיו צורת ם סתומה, והיא כלי אחד סתום מד' רוחותיו, ובתוכו האורות הנקראים מ"ן, שהם מנצפ"ך, ה' גבורות, אשר מאלו המ"ן, מצטייר העובר שבתוך הכלי. וכל זמן שהעובר בתוכו, אז הכלי סתום, בסוד אות מ' סתומה של פסוק "למרבה המשרה". והם סוד מ' יום של יצירת הולד, לפי שהמ"ן הם הה' אותיות מנצפ"ך, וכשמצטייר אח"כ העובר, אז מצטייר ע"י כל הכ"ב אתוון של הכלי, שהם הדלתות הנעשים בצורת מ' סתומה. ולכן אין נגמר ציור הולד עד אחר מ' יום, והבן זה. ואז נקראת "גן נעול מעין חתום", כי מעיין אלו הם המ"ן, הם חתומים תוך ם סתומה הנזכר. ואמנם כשמגיע לידת הולד, אז מתפרקת הם' זו לב' דלתות נפרדות, ונפתחות, והולד יוצא משם ונולד.
    (שער ההקדמות, דף פג ע"ב)

תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s