אל תסעו לאומן


זוהי אזהרת מסע

בדיוק עכשיו התחלתי לקבל הודעות על כרטיסים לאומן בראש השנה.

אתם שבכל ההיסטוריה של הבלוג הזה, חשוב היה לי מאוד לעודד את העליה לרגל לאומן בראש השנה.

לא עוד, ההפך.

אני אוהב כמו שתמיד אהבתי אתכם ואתם יקרים לי וחשובים לי כמו תמיד.

לא סגרתי את הבלוג בגללכם וסגירת הבלוג לא הרחיקה אתכם בעיני.

כולכם, כל המנויים של "מחוייב המציאות" הייתם איתי והגענו עד איפה שהגענו.

לכן, אני נשבע באותה אהבת חברים שהייתה לנו, שטובתכם עומדת לנגד עיני היום, כפי שהיה אז.

ולכן אני מרשה לעצמי לדרוש מכם לקחת אותי ברצינות.

אל תסעו לאומן בראש השנה

עשו ככל שביכולתכם, כדי לא להגיע לשם בזמן הזה. האושר שלכם תלוי בזה, התקווה שלכם לחיים, כל מה שטוב לכם ויקר לכם תלוי בזה.

אל תסעו לאומן.

תנקטו כל אמצעי כדי לנסוע.

אל תגידו "אני נוסע עם זה" ואל תגידו "אני נוסע בשביל הזה"

מצידי, תברחו, מצידי תישארו בקייב או באודסה. מצידי, תגיעו יום קודם ותברחו בערב החג לפני השקיעה.

אבל אל תהיו באומן בראש השנה

הלוואי שהייתי יכול לתפוס כל אחד וכל אחת מכם ולמנוע ממנו או ממנה לעלות על המטוס.

אתם לא יודעים כמה זה חשוב, אתם לא תופסים כמה אומן אפלה ומסוכנת ביום הזה.

אתם לא יודעים אילו כוחות משתוללים שם.

אל תגיעו.

עכשיו יגיע המפגר הזה, אתם מכירים אותו וישאל אותי אם אני מתכוון לנסוע.

אני עונה לך הנה,

אתה מטומטם ואתה עוד תשלם בדם, לא בגללי , בגלל כל האחרים שטבעו בגלל הפלצנות שלך.

כולם משלמים בדם, כולם משלמים במטבע קשה.

גם אתה תשלם, יגיע יומך.

לעצם השאלה, אני לא יודע אם אני נוסע. הלוואי שאני אצליח לא לנסוע.

אבל, אתה לא תקפוץ מהגג אחרי ולא תיפול לתהום אחרי ולא תתגלגל מתחת למשאית בגללי, נכון? נכון או לא?

אז גם לאומן בראש השנה, אל תיסע בגלל שאני נוסע, בשביל מה לך לחקות אותי?

אני לא מאחל לך שום רע, כמו שאני לא מאחל לאף אחד מהמנויים, אבל להתנהגות שלך יש מחיר ואתה תשלם.

זהו בשבילו

וזה בשבילכם, אל תיסעו.

עדיף לשכב בבית עם רגל בגבס לנסוע.

אל תסעו, אל תגיעו.

מסוכן.

9 מחשבות על “אל תסעו לאומן

    • משל למה הדבר דומה?
      למלך אחד שגזר גזירה שכל מי שילך עם כובע אדום, יקבל עונש חמור.
      בא אחד עם כובע אדום, אמרו לו שייזהר, שיוריד את הכובע, שילך רק בלילה, שיתחבא וכן הלאה.
      אמר "לא, אני הולך להציג את עצמי למלך דווקא עם הכובע האדום."
      בא לבית המלך, אמרו לו "השתגעת? תקבל עונש"
      אמר "עכשיו תנו לי לראות את המלך"
      בא לפני המלך.
      אמר לו המלך
      "כלב בן כלב, אילו הייתה מתחבא, היית ניצל, אילו היית נזהר, היית ניצל, אבל אתה בן כלבים, אתה שוטה ושחצן, לא זו בלבד שאתה עובר על מצוותי, אתה גם מתעקש לעשות את זה מול העיניים שלי, בזמן שכולם רואים. אני לא אוכל למשול בשום עניין, אם אנשים יחשבו שניתן לעבור על מצוותי בלא עונש, לכן תשלם בדמך. "

  1. הסברנו שאומן היא מקום בעל ריכוז מאוד גבוה של אנרגיה.
    בראש השנה כל האנרגיות הופכות להיות אנרגיות של דין.
    זאת אומרת שהמקום האחרון בעולם להיות בו בראש השנה זה אומן.
    אנשים צריכים לחפש מקומות שמתנגדים לתודעה הזו של הדין. כמו נגיד איזה אי טרופי.
    יער זה גם טוב אם הוא יער טבעי ועמוק.

    הנה הסבר.
    הרים גבוהים זה לא טוב.
    עמקים פוריים, נהרות אדירים גם הולך.

    הכי טוב מבחינה אנרגטית, להיות על ספינה אבל בים זה מסוכן.
    ספינה בנהר, אולי.

    הנה הסבר.
    הוא הסבר מצטיין למי שרוצה להבין.
    מי שמתעקש ולא רוצה להבין, לא יבין בכלל ולכן מוטב לו שלא יוסיף וישאל.

  2. סליחה. אך אני מוחה בכל תוקף על הדיבורים שלך על סדנת שקוף. אתה בעצמך הודת שלא היית שם ולא שמעת ממקור ראשון. כל דיבוריך הם הבלים!! סדנת שקוף בכלל וגידי דבוש בפרט הציל את חיי. את הנפש שלי. את הזוגיות שלי. נתן לי כח ומוטיבציה לחיים. סדנא שמדברת על החיים האמיתיים ועזרה לאלפים של יהודים לחזור לעצמם ולשפר את מערכות היחסים הרעועות שהיו להם בחיים עם בן זוג. את המערכת יחסים עם עצמך . ועם בוראך.
    ממליצה לך בחום להכיר מקרוב ולא לדבר מרחוק.
    אבישג פישר

תגובה

