כל היד


היי מתוקות ומתוקים.
נכון שאנחנו זקוקים לקצת תרבות?

זה היה פרי רוחו הכשרונית של הצייר ג'ון מרטין, אנגלי בן המאה ה19 שהתמחה באפוקליפסה.

זה עוד ציר אנגלי בשם ג'וזף ויליאם טרנר, בערך בן אותה תקופה.
אני מתנצל בפני כל אלו מבין הקוראים שאין להם כל ענין באומנות רומנטית חוץ מהפרק הבא של welcome to Sweden.

פשוט נודע לי שחזרו להדפיס את הבלוג הזה ולהפיץ אותו במאה שערים, ואני מרגיש מחויבות להחדיר קצת דרך ארץ , למאורות האופל האלו.

יד על הלב, אנשים שמה מסוגלים לרכל שעות על זהותו השולית והטפלה, של בעל התוקע אצל האדמו"ר מבויאן ואין אף אחד שיטרח ויבהיר להם שהם פשוט מבזבזים את חייהם על שטויות. שיקנו טלביזיה, עדיף.

יאללה בסטייל.
את הילולת רבינו הקדוש, ביליתי כשאני חולה עם חום.
אני עדיין מרגיש ממש לא טוב ואתם מוזמנים להתפלל להחלמתי, או לכל הפחות להקדיש לי פרק בקליפורניקישן.
בגלל מצבי, לא הצלחתי להגיע , לא לבאר שבע ולא לנחליאל, לשם ממש ממש רציתי להגיע, כי נראה לי שיש שם אנשים סבבה.
אם יש לכם טריילר שם בנחליאל, תעלו אותו ליוטיוב.
dscf4007g
אני יודע שהכל בהגחה פרטית, אבל אם זו אצבע אלוהים, אני לא רוצה לראות את כל היד.
בכל אופן, סיפרו לי משהו מזעזע על ההילולה בבאר שבע.
זה שהרב ברנר דיבר, סבבה. זה הבית כנסת שלו, אבל מה לעזאזל עשה שם עופר גיסין?

כאילו, בית כנסת באר שבע, הוא חורבה מטונפת , שמשמשת כמין בית מחסה, לנוער בסיכון מתחתיות הביוב של נטורי קרתא. פגשתי באומן את הגבאי , שהוא חבר טוב שלי כבר שנים, והוא ישר בכה לי, שאנשים שורצים בבית הכנסת ואף אחד לא שם לירה.
כאילו, מה חשבת, דון אלפונסו דה לה שמאטע, שאם תחלק כל יום ארוחה חמה, יגיעו אליך מיליונרים? יגיעו אליך יאפים על ג'יפים?
העופות המשומנים של קרויס והבורקסים מאתמול ממאפית נחמה, הם לא בדיוק הטעם שלהם, אם לא אכפת לך.

זה סיכון שאתה צריך לקחת, כל פעם שאתה מחליט להפוך בית מדרש לבית תמחוי. תמיד קיימת הסכנה שהמקום שלך יתמלא במסכנים אמיתיים, שאין להם בית ואין להם אוכל.

זה המצב אצלנו בבאר שבע.
אז מה עושה כאן גיסין, בשם היכלי התמורות?

בית כנסת באר שבע

בית כנסת באר שבע

גיסין עובד בשביל העדה החרדית, אבל מהצד השני שלה.
הוא עוסק באהוד באנאי ובכל אלו, הוא מופיע בטלויזיה , ומשתתף בתוכניות רדיו והוא שותף במפעל "אשירה שמיים" לחזרה בתשובה פלצנית ויש לו נגיעה להוצאת הספרים הזאת "נקודה טובה" ואיזשהן התעסקויות עם חברות להפקת מוזיקת בעלי תשובה דבילית.
בקיצור, זה בנאדם שמטרתו בחיים, היא שכולם יהיו חרדים בטלנים, בורים ואומללים, כמו רוב מנין ובניין באיו של "באר שבע" ולפי ההגיון הזה, הדבר האחרון שהוא צריך לעשות בהילולת רבינו הקדוש , זה להגיע לבאר שבע או למקום דומה.

טוב,
אני יודע מה קופץ לכם לראש "והבור ריק אין בו מים, אומר רש"י, מים אין בו אבל נחשים ועקרבים יש בו".

זה יפה מאוד מצידכם לחשוב ככה, אבל לי קשה לקנות את זה.
אני יודע שלא אמורים להיות כאן בעלי תשובה, אבל אם במקרה מישהו נכנס בטעות, בואו תבררו לי ותביאו קצת תועלת לעולם.

מזכיר לכל קוראי המודפסים, כי הבלוג אינו טעון גניזה, אבל אם תעבירו אותו לסיקריק אחר, אולי הוא יחטוף שבץ מוח ויפטור אותנו מעונשו.

מזכיר לכל יתר הקוראים שבעוד יומיים שמחת תורה וחשוב מאוד מאוד לעשות הקפות.

לא, אני לא מחזיר אף אחד בתשובה. גם הרפורמים עושים הקפות.

יאללה, אושר ועושר.

מחשבה אחת על “כל היד

תגובה

