פרחים בתהומות


מה אני אגיד לכם, אחים ואחיות, מה אומר ומה אוסיף , פרחחים ופוחחיות, קשה, קשה מאוד.
שככה יהיה לי טוב התכוונתי לכתוב על אמונה, על הימים הנוראים , על חודש אלול והנה קיבלתי את השאלה הבאה:

שלום לדרול
הייתי שמח לקבל פרטים לגבי שיטת הקונדוליני שאתה מדבר עליה בכמה מהפוסטים שלך
ועל הקשר שלה ולייעול אנרגיה מינית וכמובן על הקשר שלה לדעתך לפגם הברית וברסלב
כמו כן הייתי שמח לדעת אם זה שיטה שקשורה לאנרגיה מינית דווקא או לכל אנרגיה מסוימת ?
למשל אנרגיה חשמלית ?
אני עשיתי תקופות ארוכות ונחמדות מאד של התנסות בכימיקלים למיניהם .. ומאז שאני בעל תשובה משהו בתענוג הפיזי שהכרתי חסר לי כל כך היום ..אז כן יש תענוג מידי פעם אבל בצורה שונה לגמרי ..
לפעמים אני מרגיש כמו נרקומן שנשאר לו רשימו מאד ברור ושתמיד יישאר בחלל התודעתי שלי
אני לא יודע אם אתה יודע או מבין על מה אני מדבר אבל מעניין אותי לדעת אם דברים כמו מדיטציות ושיטות כאלה יכולים לתת איזשהוא סיפוק שכזה ועדיין להתחבר למקום טוב ובריא עם הקדוש ברוך הוא ? או שאולי זה לא ראוי וכל מה שעליי לעשות זה לשבת על הכסא בבית כנסת ולמות בשקט :/
תודה 🙂

בקיצור, במקום אלול, במקום אמונה, במקום ברסלב, אני צריך לכתוב על קונדוליני.
מה זה מוכיח?
שמי שיש לו קונדוליני, לא צריך אמונע, לא צריך אלול, לא צריך את ברסלב ולא צריך שום דבר.
וזה סוד הכתוב "משורש נחש יצא צפע"
למה נחש?
פירוש המילה קונדלין בסנקריט, הוא מעגלי או טבעתי, אבל המשמעות האמיתית היא נחשי.

אז קודם כל, להשכלה כללית, אין לי מושג בסמים.
לא מבין בזה, לא יודע מה זה.
אני לא יכול להגיד לך שזה דומה למדיטציה או שזה מזכיר משהו אחר. אני פשוט לא מבין בזה.

אני יכול לספר לך על אנרגיה מינית וקונדוליני. בזה דווקא כן התעסקתי.
זה לא אומר שהתעסקתי במין, בזה אני מבין בערך כמו שאני מבין בסמים, אבל יש הבדל בין מין לבין אנרגיה מינית ואנחנו נסביר את זה.

אז מה זה קונדוליני ומה הקשר שלו לאנרגיה מינית.
כדי להסביר את זה נעזר ברבינו הקדוש, ראו ליקוטי מוהר"ן תורה רנ"ג

, כִּי יֵשׁ אֵשׁ בָּאָדָם מִתְּחִלַּת הַתּוֹלָדָה, שֶׁמֵּהָאֵשׁ הַזֶּה בּוֹעֲרִין בְּאָדָם כָּל הַתַּבְעֵרוֹת שֶׁל כָּל הַתַּאֲווֹת, וְגַם כָּל הָאֲכִילָה וּשְׁתִיָּה שֶׁנּוֹתְנִין לְהַגּוּף,הָאֵשׁ הַזֶּה. הוּא מְכַלֶּה וְשׂוֹרֵף הַכּל.

מה שרבינו מספר לנו זה דבר כזה.
מרגע שהאדם נולד, יש בתוכו אש ומהאש הזו , מגיעות כל התאוות.
זה מדהים, זה טכני לגמרי. אין כאן רע וטוב, אין כאן יצר הרע, אין כאן "קליפות" וסטרא אחרא וכל הסיפורים הדמונולוגיים, שאנחנו רגילים להם מהספרות הקבלית והחסידית.
התאוות נגרמות על ידי אש והאש היא תופעה מולדת.
נפלא.
חכמי המזרח, קוראים לאש הזו פראנה, לפחות ככה קוראים לה בהודו. בסין קוראים לה צ'י. יש הבדל בין השתיים, אבל לא ניכנס אליו כאן. הדבר החשוב, הוא עצם קיומה של התופעה, שבלשון הניו אייג' קוראים לה אנרגיית החיים.

כדי להבין מה זה קונדוליני, אנחנו נניח שאנרגיית החיים יוצרת את מצב התודעה של האדם.
קשה להגדיר, מהו מצב תודעה , אולי אפשר להגיד שהאדם חי בכמה רמות של מודעות.
כשהאדם נולד, הוא לא יודע איך קוראים לו, הוא לא יודע איפה הוא גר, הוא מודע למעט מאוד דברים, כמו שכואב לו, או שהוא רעב.
זה מצב תודעה בסיסי.
אחר כך האדם גדל, הוא כבר יודע על עצמו דברים ויש לו גם רצונות אחרים. הוא לא רוצה רק לאכול ולישון, הוא יכול לרצות גם לשחק בכדור.
כאן אני עוצר וחוזר לאנרגיית החיים.

אנחנו טוענים , כמו רבי נחמן, שהאדם נולד עם האש.
מה שאנחנו עוד טוענים, זה כשהאדם נולד, כל האנרגיה הזו נמצאת ברמה הכי נמוכה. את הרמות האלו אנחנו מחלקים לפי הגוף ואומרים שהרמה הכי נמוכה נמצאת באזור עצם הזנב. לרמה הזו קוראים "צ'אקרת הבסיס". כשהאנרגיה נמצאת שם אז האדם נמצא ברמת התודעה הנמוכה ביותר שלו, רמת הקיום.
כל מה שהוא רוצה ברמה הזו, זה להתקיים, כלומר לא למות.

כשהאדם גדל ומתבגר, אזי באופן טיבעי , אנרגיית החיים שלו מגיעה לרמה השניה.
מבחינה אנטומית הרמה השניה נמצאת בבטן התחתונה, בערך שני סנטימטר מתחת לפופיק.
ברמה הזו, האדם עדיין רוצה להתקיים, אבל גם רוצה להתרבות.
איך האדם מתרבה? על ידי יחסי מין.
הרצון להתרבות ולקיום יחסים, הוא רמת התודעה השניה של האדם.
יש עוד חמש רמות מעל הרמה השניה , אבל לשם אנרגיית החיים, לא עולה באופן טיבעי. היא נשארת בדרך כלל ברמה השניה , שבה האדם מעוניין לקים יחסי מין ולכן היא נקראת גם האנרגיה המינית.

עכשיו מגיע החלק המעניין ולכן אני עוצר כאן, כדי לברר האם כולם הבינו אותי.

יאללה.

9 מחשבות על “פרחים בתהומות

  1. כאילו הבנתי.
    אולי זה לא משנה, אבל האם לעניינים האלו יש מילים גם באוצר המילים המערבי?
    מחכה לפרק הבא.
    התחלתי ללמוד טאי צ'י לא מזמן.

    • שלום אליעזר, אני לא דרול אך בכל זאת אנסה לעזור ולא להטעות אותך.
      אם אתה לומד טאי צ'י אז לבטח שמעת את המושג "שמים וארץ" או "Heaven-Man-Earth" שזו אחת ההתייחסויות הבסיסיות בפילוסופיה של התפתחות האדם ומיקומו בעולם בראיה הסינית הקדומה.
      אם תדמה את האדם לעץ : עומד העץ נטוע באדמה שורשיו נטועים עמוק באדמה החומרית והעלווה(העלים) פונה לשמים וסופגת חמצן, אור שמש וחומרים נוספים אווריריים וכמעט בלתי מוחשיים.
      והאדם אם נדמה את עמוד השדרה לגזע: רגליך נוגעות בקרקע המוצקה כשורשים וראשיך וידיך לשמים כמו העלים פונים אל עבר חסר הצורה והחומר.

      מאמר מוסגר: גוף האדם ניזון מתחילה רק מהאדמה(בעודו ברחם) ואח"כ גם ומהשמיים במקביל. האדם הינה מכונה מופלאה להתמרת אנרגיה.

      במרכז בסיס עמוד השדרה בנקודה שבחיץ בין הנקבים מכאן הכל מתחיל לבעבע כלפי כל האורגניזם, בראיה מערבית עמוד השדרה הוא חלק בלתי נפרד ממערכת העצבים הכוללת את המוח השולטים בפעולות האוטומטיות הבסיסיות של הגוף (במקרה זה אני מכוון אל גזע המוח) ומכאן ההתייחסות אל הצ'אקרה הראשונה, האדם נולד לתוכה, מתחיל את חייו באמצעותה וכל האנרגיה העצומה שקיימת בגוף התינוק הקטן תהיה בעבור הגדילה וההתפתחות.
      מהר מאוד יגיע לשלב הבא בצמיחה אל עבר הצ'אקרה השנייה הממוקמת מתחת לטבור (הדאן טיין בסינית / הרה ביפנית) והילד-תינוק יתחיל לגלות את אבר המין, המוח גדל והסקרנות גדלה, הטעמים המגוונים של האופי מתחילים להתפתח ולספוג את הסביבה, הילד מתחיל לרכוש מיומנויות לחיזור ורבייה….
      ימשיך כבודו בפוסט הבא.

  2. פינגבק: שטח הפקר | מחוייב המציאות

תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s