חג היום, אסור לבכות.


הבלוג הזה נסגר, תודה לאל.
לא שמשהו קרה, לא נטורי קרתא, לא איומים, לא אישתי , לא אף אחד.
שחקן טוב יודע, מתי לפנות את הבמה.
תודה על התשואות, תמיד אנצור אותן באהבה.

נמאס לי, פשוט, לכתוב על ברסלב.

הבנתי שאנחנו ניצחנו, המלחמה תמה.

אין טעם כבר להסביר לאנשים, שברסלב אינה חרדית. החרדיות גוססת, תנועת התשובה דועכת, העשן מתפזר ולאור השמש העולה נחשפים בני אדם, בודדים כתמיד, בודדים לעולם.
אין טעם להסביחר לאנשים ששום דבר לא פשוט ולא יהיה פשוט, שהכל מסובך ומורכב וממולכד.
הם יבינו את זה לבד, לטוב או לרע.
התחלתי את הבלוג הזה לפני כמעט שלוש שנים, כשאני ומשפחתי גלשנו לתוך האורתודוקסיה הקיצונית, על כל הפנטזיות שלה ועל כל המיסתורין הזה שבמעמקי הגלימות השחורות ואני מסיים אותו כשאני הרבה פחות דתי ממה שהייתי אז וכל מה שמתחשק לי לעשות זה לחזור ולכתוב על קולנוע.

חוץ מזה, נמאס לי להתחבא מאחורי המסכות האלו עם האוזניים הזקורות, אני כבר לא בן 17 ואפילו לי, זה מתחיל להראות בנאלי.
אז כמובן, יקום בלוג חדש, תחת שם אמיתי וסביר מאוד להניח שאני לא אטרח לכתוב בו על עלילות החברים שלי ממאה שערים, כבר הבנתי שהם לא מענינים אף אחד.

אני לא מתכון לחשוף את עצמי כאן, ולכן אני אשלח את כתובת הבלוג החדש שלי , למי שישלח לי אימייל לכתובת של הבלוג ויראה לי שאני יכול לסמוך עליו ברמה מסוימת.
באשר לרבי נחמן, אין ספק שהוא אחד ממשחררי האנושות הגדולים, והמעט שנוכל לעשות עבורו זה להשתחרר בעצמנו.
קל להגיד, קשה לקיים.
זה ממצא את גורל האדם ביקום.
חוץ מזה, אני אוסיף לענות לשאלות ולמכתבים, זה מה שאני תמיד עושה.
ערוץ היוטיוב "מחויב המציאות" כנראה ימשיך לפעול , לפחות בזמן הקרוב.
אולי אני אתחזק את המדור "שיעורי ברסלב", או אמחוק אותו.
אני לא רוצה להטעות אף אחד.

ולכם קוראיי וקוראותיי הנפלאים, אני יכול להגיד שנעמתם לי מאוד, עזרתם לי להפיג הרבה מאוד מהבדידות הזו שמטפטפת מהקירות בשעות הקטנות של הלילה.
אני רוצה לברך אתכם בברכה של טיוהאר, שהעניק לנו על גג קסום בפונה לפני בדיוק 17 שנה.
לכו מחיל אל חיל, מפיסגה לפיסגה.

מי יתן והאור ילוה אתכם תמיד.
זוהי רק ההתחלה.

אה, לכו לסרט "התלקחות", אחלה דבר.

מחוייב המציאות סוף

10 מחשבות על “חג היום, אסור לבכות.

  1. דרול יקר,

    על החסד והאהבה – תודה
    על רגעי השמחה והצחוק המתגלגל – תודה
    על הכאב והדמע – תודה
    על הפתעות ורגעים מטלטלים – תודה
    על הדעת והחכמה וההבנה העמוקה וגם על הבלבול – תודה
    על רגעים של געגוע ולב נשבר– תודה
    על אומץ הלב והכנות ועל האמת הנדירה כל כך – תודה

    על עוד הרבה שלא הזכרתי ובעיקר על כך שבזכות כל אלה עזרת לי להתקשר יותר – הרבה יותר – לצדיק האמת – תודה תודה תודה

    שתעלה ותצליח ותפרח ותשגשג בכל תחומי החיים ובכל העולמות הטובים

    באהבה
    מ.נ.

  2. אשמח לקבל את הכתובת של הבלוג החדש
    נהנתי לקרוא אותך ואשמח באם תמשיך לשלוח אלי את הגיגך בבלוג החדש

    נשלח מה-iPhone שלי

  3. Hey there,

    Sorry for writing to you in Hebrew, l bought a smartphone a few days ago and still learning how to use it. Anyway, I liked reading your blog and would enjoy following the new one. Hagay Hacohen, Warsaw, Poland

  4. להיכן יש לשלוח את כתובת המייל שלי? ביקשת לשלוח "אימייל לכתובת של הבלוג" – מהי כתובת הבלוג?

  5. דרול,
    מאוד מאוד נהנתי והתחזקתי,היה אחלה לגמרי,שתמשיך תמיד לראות את האור של רבינו בכל דבר.מאוד אהבתי.בהצלחה רבה ושלחתי לך במייל כדי שתשלח ךי לבלוג החדש.(גם שם תזכיר את רבינו).
    נריה.

תגובה

