חברים וחברות יקרים


061713_1346_1.png
עלה רעיון לנסוע לאומן עוד חודש, בט"ו באב.
יש מישהו שמעוניין להצטרף? זו יכולה להיות חוויה מדהימה, חוץ מזה שיש סיכוי לקבל פרספקטיבה שונה לגבי אומן והצדיק , גם לאנשים שכבר היו ובטח לכאלו שלא היו אף פעם.
בעונה אומן מדהימה, לא יקרה וגם יש אנשים , אבל יותר מדי.

זה באמת יכול להיות סבבה.
גברים ונשים , לא משנה, כבר נסתדר.

אז מי מכם שרוצה להצטרף, שישלח אלי הודעה למייל של הבלוג drall@shoresh.org.il וכמה שיותר מהר , כמובן וננסה להרים את זה.
בעיקרון, מה שחשבתי זה להגיע יום חמישי בלילה, עד ראשון בלילה. כלומר מ18 עד 22 ליולי.
אני עוד לא יודע לגבי הטיסות, אבל מתחיל לברר.
אין עם זה בעיה בד"כ.

אני אשמח מאוד לראותכם.

2 מחשבות על “חברים וחברות יקרים

    • אז אני נתתי כבר תאריכים.
      אני מאמין שהמחיר יהיה בסביבות 750$ ואני מחכה למספר נרשמים מינימלי.
      אם יהיו ארבעה אנשים שרוצים לנסוע איתי,(כרגע ישנם כבר שניים) מזמינים כרטיסים ונוסעים.

תגובה

