קרב אחרון ומכריע


טוב, בלוג זה, בניגוד לאחיו האהובים, מונע את עצמו מעיסוק בפוליטיקה.
אנחנו הרי יודעים שהצדיק שולט בעולם, ושהכל בהשגחה פרטית ושכמו שנאמר בליקוטי מוהר"ן תורה ד'

כשאדם יודע שכל מארעותיו הם לטובתו, זאת הבחינה היא מעין עולם הבא,

עם כל זה, יומיים לפני הבחירות, מותר גם לנו להשתולל ולעסוק בתעמולה.
אז ככה, אני, בעזרת השם ,מתכוון להצביע ליאיר לפיד וזה לא בגלל שהוא הונגרי.
אחרי הכל, זה שאני מתכוון להצביע בשבילו, זה לאו דוקא שאני מוזמן לאכול אצלו בבית.
אינשללה גם זה יקרה.

יש עתיד

אני יודע שזה לא טרוויאלי, אחרי הכל, כאן זה בלוג ברסלבי שהכותב שלו מבלה בעיקר בסביבות מאה שערים, בחברת נטורי קרתא צעירים,אמיצים וקיצוניים ברמה הידרופובית. עם כל זה, אני מודה שבעצמי אני רחוק מאוד מהעדה החרדית על כל חמישים גווניה השחורים. אין לי כוונה להצביע כמו חברי לשיעורים, שרובם למעשה לא מתכוונים להצביע כלל וטוב שכך.
בכל אופן, כיוון שבתעמולת הבחירות עסקינן, אני רוצה לשכנע אתכם להצביע כמוני.
אז בואו נדבר על המפלגות להן לא כדאי להצביע.
טוב, ש"ס כנראה הם הגרועים ביותר. חבורה של נוכלים ונבערים, שונאי רבינו ומתנגדיו, מפיצים חושך ורוע לכל אשר יפנו, נקסט.
האגודה, נו , שמעתם על הקמפיין שלהם נגד אוקלידס? אנחנו ב"מחוייב המציאות" תומכים באוקלידס, בפרוטגורס ובהרקליטוס, שכנראה היה הברסלבי הראשון. הוא טען שאדם לא יכול להכנס לנהר יותר מפעם אחת, אבל בשביל מנהיגי האגודה, טבילה אחת בוודאי תועיל לשטוף להם את השכל משטויות.
אמסלם? לא יודע ולא יעבור.
אפשר להפסיק כבר עם החרדים? אה, הרב אמנון. אנחנו אוהבים אותו. הוא ליצן קטן ונחמד ובאמת רוקד עם כל אחד. היינו מצביעים בשבילו ב"אח הגדול", לו היינו טורחים לצפות בסדרה הזו, שהיא קצת יותר תרבותית מההרצאות שלו.
הבית היהודי ?
זה קשה, איילת שקד היא לגמרי לטעמינו, מזכירה את אליזבת טיילור בצעירותה אבל נראה לנו שאי אפשר להעמיס דיר חזירים שלם על כתפיה של שפנפנה אחת.
אם תכריחו אותנו להגיד על "הבית היהודי" משהו רציני, נגיד שמסקירה מעמיקה, הגענו למסקנה, שהרשימה מורכבת מאנשים שתהום אידיאולוגית ותיאולוגית פעורה בינהם. כרגע כולם מאוחדים במרדף אחרי המנדטים, אבל כשהעשן יתפזר, הם יעברו לנסות להוציא אחת לשני את העיניים.
אני מאוד אוהב את "עוצמה לישראל". בן ארי ואלדד מוכשרים ומצחיקים וגם האחרים, מרזל ובן גביר הם אנשים בעלי שיעור קומה שתרמו הרבה לשיח הציבורי. הבעיה שלי איתם, זה שהם מחוייבים לרבנים שמאוד מתנגדים לרבינו ולתורת ברסלב והלכך, אני לא רואה איך הצבעה להם מתיישבת עם הקו התיאולוגי הנכון.
גמרנו עם הדתיים, אני מקווה.
אין טעם ואף פעם לא היה טעם להצביע לליכוד ביתנו. זו מפלגת ענק, שאין לה באמת מדיניות. מי שיכוון אותה זה השותפות הקואליציוניות שלה.
קשה לי להאמין שישנו אדם צלול שיצביע לקדימה או לליבני.
תקופת השלטון השרונית והפוסט שרונית, כיוונה אותנו לדיקטטורה של טייקונים ואינטרסנטים. ברוך שפטרנו.
עכשיו לגבי מפלגות השמאל.
ליחימוביץ' היה פוטנציאל מצויין, כבר תמכנו בה בעבר וצר לנו לציין שטעינו. היא יותר מדי בקטע של אמא רוסיה, יותר מדי באגו טריפ. אולי בעוד ארבע שנים.
יש אנשים מצויינים ויקרים בחד"ש ובמרצ, אין לנו ספק בכך.
אילו היינו מתפתים לחשוב שהאנשים האלו יעסקו בקידום חברתי ובאיכות הסביבה, הם באמת היו אופציה משמעותית, אלא שזה לא יקרה. כח לאנשים האלו הוא מתכון בטוח להסתבכות בעוד כל מיני מלחמות וסכסוכים. לא תודה.
עלה ירוק ויתר הירוקים וארץ חדשה לא יגרדו אפילו את אחוז החסימה.
נותר יאיר לפיד.
אני לא יודע אם הוא "משלנו".
הוא דיבר הרבה שטויות בזמנו, אבל נראה שזה עבר לו.
הוא ניגש לנושא גיוס חרדים ברצינות מרשימה.
יש לו היום אנשים מופלאים ברשימה כמו הרב פירון ויעל גרמן ועליזה לביא וגם בחורה מאוד יצוגית בשם עדי קול, שהיא לא פחות שאפה מאיילת שקד הזאתי.
הדבר החשוב מבחינתנו שיאיר הוא אצבע בעין של כל האויבים שלנו בבלוג הזה.
הוא סדין אדום לחיל הבלהות של ש"ס, הוא עצם בגרון למפרידנים ולמסתגרים ולכל אלו שרוצים לחנוק אותנו בניוול, הקצנה ובורות.
הוא יודע שהוא נכנס בזכותינו, הישראלים המשכילים והצעירים, ואם אלוהים יעזור, הוא גם לא ישכח את זה.
חוץ מזה, הוא הונגרי.
לכו להצביע.

2 מחשבות על “קרב אחרון ומכריע

    • אני לא רואה עניין להתווכח בשםמפלגה שאני לא מתכוון להצביע בשבילה, אבל על פניו ההשוואה שאתה עושה, אינה הוגנת.
      מצב המלחמה בו מצויה מדינת ישראל הוא מציאות נתונה ולמציאות ישנן השלכות

      קיומה של עוצמה לישראל הואט השלכה סבירה של המצב..

תגובה

