עד עלות השחר


רציתי לשתף עוד קצת, בקשר לערב הזה שארגן הבלוג ארץ האמורי.
לא בהקשר של התכנים שהוצגו בערב, אלא יותר בנוגע לאוכלוסיה.
היו שם אנשים מדהימים, בהירי פנים, עגולי עיניים, צעירים, חולמים, אוהבים, מאמינים.
כשראיתי אותם ניזכרתי בשיחה שהייתה לי עם אחד מהחברים שלי המחזירים בתשובה.
אתם יודעים שאני כאן לא מחזיר אנשים בתשובה, זה לא מעניין אותי.
מצד שני, יש לי חברים שזה מה שהם עושים בחיים, מחזירים בתשובה, במשרה חלקית או מלאה.
יש לי בעיה עם הקונספט, כי ברגע שזו הקריירה שלך, אתה הופך להיות למין איש שיווק כזה, אתה מתחיל לספור ראשים ואתה בהתחלת המידרון החלקלק שיביא אותך לפוליטיקה.
לא שפוליטיקה זה רע.
יש לנו דעות פוליטיות, אנחנו מחליפים אותן כשהן מתבלות. כרגע אנחנו על הטרנד העדתי מסורתי. הצבענו לטומי לפיד מסיבות עדתיות ועכשיו אנחנו תומכים בבן שלו, בשביל המסורת.

בקיצור, הייתה לי שיחה עם המחזיר בתשובה.
זה יותר נכון, היה מין מונולוג כזה שלו.
הוא נורא השוויץ בזה שהוא החזיר בתשובה שמאלני קיצוני שגם תמך בערבים וגם היה פעיל למען זכויות בעלי חיים וגם התעסק בכל מיני מחאות ציבוריות ומאהלים וכל אלו.
והמחזיר הצדיק, כל כך השוויץ בזה, שהוא לקח בנאדם מ"מחנה האוייב", עאלק והפך אותו לחרדי.
לא אמרתי לו כלום, כי אני הרבה יותר טוב בלריב עם אנשים באינטרנט מאשר במציאות אבל הייתי צריך דווקא להגיד לו משהו.
הייתי צריך להזכיר לו מה רבי נחמן מברסלב כותב בתורה נ"ו.
הוא כותב ששם שכל הנשמות שייכות לצדיק. הצדיק מולך עליהן, הן שלו.
לכן זו לא בעיה לקחת מישהו עם נשמה אדירה ולב יוקד ולחבר אותו לברסלב. זה הבית שלו, הוא מיד ירגיש שייך.
אותו מחזיר בתשובה, במקום להשוויץ, שינסה בבקשה את כוחו בתור למקדולנדס בקניון גבעתיים או שיתחיל להטיף בדיוטי פרי בחודש אוגוסט ונראה איזה הצלחות הוא ירשום לזכותו.
ניזכרתי בסיפור הזה באותו הערב, כי האנשים האלו שהגיעו ל"ערב האמורי" היו בדיוק האנשים שהצדיק רוצה, האנשים עם הנשמות.
אלו האנשים שלנו, שמחפשים את האמת, שרוצים להתעלות והצדיק יכול לתת להם, הוא הגשר בין האוניברסלי לפרטיקולרי, הוא מיישב את המחלוקות שלהם, הוא המסילה הנכונה עליה הם יכולים להאיץ במקום להמשיך ולהתנגש בקירות.
אני מסתכל בסטטיסטיקות של האתר ואני רואה שהיו לי כמעט שבע מאות כניסות מכיוון ארץ האמורי ועוד רבים מאתרים אולטרא שמאלניים ואקטיביסטים אחרים ומה שרציתי להגיד להם, זה שהם הגיעו לכתובת הנכונה.
בברסלב משנים את המציאות, בברסלב משנים את העולם.
זה עיניינו של הצדיק, בשביל זה הוא כאן, בשבילכם, בשביל הנשמה שלכם.
שנים רבות מדי אתם נלחמים נגד הבולדוזרים והמלחמה שלכם אבודה לחלוטין, כי הבולדוזורים ענקיים והם עשויים מפלדה ואילו אתם כל כך קטנים ורכים.
יש תבונה מאחורי הבולדוזר, יש מישהו ששלח אותו, יש באמת מי ששולט בשמי הלילה.
זה הצדיק.
הוא הסתובב כאן בעולם הזה, הוא הלך בדרכים המושלגות, פגש אנשים מסכנים מאוד וגם אנשים שלא ידעו עד כמה הם מסכנים.
הוא החליט לעזור והיום הוא יושב במושב הנהג.
כל בולדוזר שתראו, כל רכבת, כל נושאת מטוסים , כולם נמצאים היכן שהם נימצאים כי הצדיק דחף אותם לשם.
והצדיק אינו אלוהים. הוא נולד כמו כולנו, רק שהוא פשוט הצליח לטפס למעלה והיום הוא מושל בכיפה.
יש לכם בעיה? משהו לא מוצא חן בעיניכם? דברו איתו, זה עובד.
והדבר החשוב שאתם לומדים, כשאתם מגיעים לברסלב, זה איפה אתם באמת לפעול כדי ליצור את השינוי, כדי לגלגל אותו הלאה.

אוקיי, האמת שבשבת ישבתי ליד בחור חרד"לי צעיר, גם הוא עם נשמה מאוד גדולה והוא עשה לי חור בראש עם התפילה הקולנית והמלאכותית שלו. אני מבין את הבעיות של האנשים האלו, הרי גם אני הייתי צעיר וגדוש הורמונים ואני מתאר לעצמי שנורא קשה להם עם כל ההפרדות והשטויות על הצניעות וה"שמירת העיניים" שמטמטמים להם את השכל בדיוק בגיל שרבינו אומר שצריך להתחשב ולהתיר את הרסן והלתהתייחס בהבנה ובהומור לכל מינ י תופעות טיבעיות.
חשבתי להקדיש את הפוסט הזה לבחורים כמוהו ולתת להם כמה טיפים, איך לעבור את התקופה בלי להשתגע ובלי להתחתן, אבל נראה לי שאני אדחה את הדיון להזדמנות אחרת.
לבינתיים, הרי לכם תמונה מאוד מצונזרת של טיפני טיילור,
טיפני בטוח שזה ישפר את הרגשתכם.

ולגבי ידידי בארץ האמורי, אשכנזים וספרדים , יהודים ומתגיירים, רוסיות מדוכאות ומנושלים ומקופחים למינהם, מקומכם איתנו בחזית ברסלב. הצדיק רוצה אתכם, הצדיק אוהב אתכם, הצדיק לטובתכם והצדיק חזק.

בואו לאומן, בואו לאומן.

הנה קיבלתם הזמנה.

חודש טוב לכולנו.

2 מחשבות על “עד עלות השחר

תגובה

