נחמד מאוד


והרי סיכום קצר של הערב שהיה.

נסענו לירושלים להפגין נוכחות בכנס הפמיניסטיות הדתיות ,
אחרי שהיינו שם כמה דקות , שאלנו איך מגיעים הכי מהר למאה שערים ותוך רבע שעה כבר חיממנו את הכסאות בשיעור היחיד במינו של הרב ברנר בבית הכנסת באר שבע.
.
נושא השיעור היה קטע ל"ב ב"ימי מוהרנ"ת" חלק שני:


בקיצור , רבי נתן מרגיש מאוד עצוב ואז הוא והחברים שלו צוחקים שעה רצופה , וזה מה שרבי נתן אומר שזה "היה נצרך לו אז מאוד מאוד , לאין שיעור".
אני כמובן שמחתי לשמוע שגם רבי נתן כלי חשוב לבנייה עצמית , כמו שלימדו אותנו בפונה , אבל כיוון שבכל זאת היינו באזור מאה שערים , מיד קם מישהו והתחיל להגיד שבשולחן ערוך כתוב שאסור לצחוק בפה מלא.
הרב ברנר שליט"א היה מאוד מבודח מההערה וסיפר שכשאמרו את זה לחסידי ברסלב, הם היו ממשיכים לצחוק , רק היו מכניסים אצבע לפה.
עוד דבר חשוב שהוזכר בשיעור , היה נושא נתינת הצדקה בכל הזדמנות. הרעיון היה שצריך לתת צדקה כל הזמן (גם בסכומים אפסיים) כי זה שובר את מידת האכזריות.
אחר כך התפללנו ערבית כמו שצריך , כלומר בצריחות, ואני חייב לציין שהתפילה בסגנון הזה , שגם מומלצת על ידי רבינו בשיחות הר"ן , היא ממש אפקטיבית , זאת אומרת , לכל הפחות אתה שומע את עצמך מתפלל ולא את זימזומי המחשבות ואחרי התפילה קצת רקדנו והיה נחמד מאוד.

כשיצאתי לכיוון הבית , שאלתי את יוקו , אם מתחשק לו לחזור למסיבה שהיינו וכיוון שהוא אישר , חזרנו לכנס הפמניסטיות שכבר הפך להיות מאוד ממוקד ורציני. אפילו שאלו אותי אם אני "פמיניסט חרדי" בגלל הכיפה ואני אמרתי שאני מחופש.

זאת האמת , לא?
פמיניסט חרדי? השם ישמור.
היה לנו ערב נעים ולילה טוב ועכשיו כבר בוקר וצריך ללכת למקווה.
יום מקסים שיהיה.

תגובה

