בחסות העלטה


שבוע טוב קוראים יקרים.

עוד כמה דקות חצות ובינתיים , הבא ונתעדכן בכמה עיניינים שוטפים.

ראשית, זוכרים שסיפרתי לכם כמה נחמד בבני ברק ,תיכף לפני פורים? ובכן , לפני פסח הנחמד הזה נגמר. עכשיו מדובר בקטסטרופה . לעין הצופה התמים, מה שהולך שם זה מאות אלפי אנשים שהחליטו לרוץ בהיסטריה ממקום למקום. שומר נפשו ירחק.

בטעות נקלעתי לעיר ביום חמישי בלילה , ניסיתי להגיע לאיזו חנות צעצועים ברחוב רבי עקיבא. הבלאגן היה כזה שאי אפשר היה להבין אותו בכלל. זה התחיל בפקק ענקי ברחוב החזון איש לכיוון דרום והמשיך ברחוב בעל התניא , רחוב קטנטן בו ניסו לחנות חמש מאות מכוניות בפחות מחמישים מקומות חניה.  בסופו של דבר פשוט נתקעתי ברכב שניסנ לחתוך אותי והחלץ מהמגרש.

נתקעתי בו, אין לי תירוצים.

מתוך הרכב , יצא חסיד גור יצוגי והדור , נעץ עיניים בדפיקה שעל הטמבון שלו ואמר לי "אתה רואה שכולם משוגעים כאן , אז אתה משתגע בעצמך?"

אמר והסתלק.

אני כמובן ציפיתי שיצרח עלי , או שלפחות יבקש את הפרטים שלי ושל הפוליסה , אבל כלום. תוך שניות הוא נגוז והחשיכה לקחה אותו.

כמובן שהודיתי לאל על כל חסדיו ומיהרתי להסתלק מהאיזור , מה שהיה סיפור מסובך בפני עצמו. מה שהמשיך להטריד אותי , הוא התגובה המתונה של החסיד שמבחינה מילולית הייתה גם כן מאוד מוזרה.

קודם כל החרדים לא פראיירים. יש בינהם אנשים טובים מאוד , אבל עדיין , למחול על דפיקת טמבון , זה לא דבר שהם עשויים לעבור עליו לסדר היום.

ניחא , אם הייתי דופק את הרכב של אחד מחסידי ברסלב ההיסטוריים , אלו שנחשבו לנשמות העילאיות שלא דבק בהן אפילו חטא אדם הראשון , ניחא, אבל חסיד גור בני ברקי?

חוץ מזה , מה הוא אומר לי "גם אתה התחלת להשתגע"? מאיפה הוא מכיר אותי , מה לי ולו?

לקח לי כמעט 24 שעות לפענח את התעלומה. חסידי גור מכנסים את הפיאות שלהם מתחת לכיפה, בגלל זה יש להם כיפות כאלו ענקיות.

אני מסתובב עם כיפת גור ענקית, גם כי הן יושבות על הראש כמו כובע גרב ולא יפלו וגם מסיבות של לוחמה פסיכולוגית.

כיוון שאין לי ממש פיאות החסיד הזה חשב שאני חסיד גור בעצמי, בחסות העלטה הוא לא ראה שאני הולך עם טרנניג. כיוון שחסידי גור הם קבוצה שנואה למדי בין החרדים , לא היה מתקבל על הדעת שהוא היה מתחיל לצעוק עלי בסביבה בה נמצאים מאות חרדים ליטאים ומודרנים בטווח אפס.

זהו , כך ניצלתי בחסדי השם.

טוב, חוץ מזה, כנראה שנצטרך פוסט יותר רציני בנושא פסח, חמץ , פרעה וכיו"ב .

בינתיים איכלו הרבה קיטניות ושימרו על המולדת.

 

 

2 מחשבות על “בחסות העלטה

  1. אוי, גם לי ייצא להיות בבני ברק בראשון,
    אבל לא היה לי שום סיפור הזוי, לשמחתי.
    איזה קטע עם הכיפה. אבל ממש מדויק.

    הכי טוב המכשפות. גדלתי על השיר הזה.

  2. פינגבק: הכל באשמתי « מחוייב המציאות

תגובה

