לגמרי בעניין


טוב , ככה נראה היום השיעור עם הרב ברנר בירושלים.

הפעם דיברנו על נקודת האמת , שהיא עניין מאוד פשוט. לא לשקר לעצמנו.

הרב דיבר על הפטרת פרשת זכור, כששאול ושמואל נפגשים ושאול מספר לשמואל בהתלהבות איך הוא מילא את מצוות השם וחיסל את עמלק.

"רגע אחד" עוצר אותו שמואל "מה זה כל קולות הצאן והבקר שאני שומע?"

"אה" אומר שאול "אותם לקחנו מהעמלקים כדי לזבוח להשם."

"תגיד לי אתה שפוי? " שואל שמואל "אתה באמת חושב שאלוהים צריך ממך טובות? הוא צריך שתביא לו קורבנות מהפרות של עמלק? מה הוא ביקש ממך בסך הכל? לך ותהרוג שם את כולם, את הגברים , את הנשים , את הילדים , את החיות ואת הבהמות ואת כל החפציםפ הוא ביקש ממך לשרוף. מה לא ברור יותר מזה? לא נראה לך דבר השם? בסדר, גם לא לא מתחשק שתמשיך להיות מלך."

זה כל העניין, לא לשקר לעצמך. ברגע שאתה מחזיק באמת , אתה בדרך הנכונה.

בגלל זה אני כל כך אוהב את השיעורים של הרב ברנר. אין בו שמץ של פלצנות , הוא אומר את הדברים איך שהם . הוא לא מתחנף לקהל ולא מהלך עליו אימים. הייתה לי סיעתא דשמיא גדולה שזכיתי להכיר אותו.

ברוך השם.

אפרופו להיות אמיתי עם עצמי , שמענו בחודש הבא מגיע סרט האיחוד של אמריקן פאי , ומה אני אגיד לכם, אני לגמרי בעניין. שאלץ השאלות היא מה אני עם הציציות האלו בקולנוע. הרי זה חילול השם גדול. מקסימום נדחוף למכנסיים , כמו הליטאים.

עוד כמה עניינים קטנים.

יום ראשון שלפני ערב פסח , יגיע הרב עופר ארז שליט"א לרמת גן ויתן שיעור מיוחד לנשים. אני מאוד לא אוהב את הטירוף הזה מסביב לפסח. לדעתי זה רק היצר הרע שמוציא אנשים מדעתם לבולמוס של ניקיונות , אבל הרי אף אחד לא שואל אותי ,אז לפחות עושים את השיעור הזה כאות הוקרה לכל אותן נשים שרוצות להתקרב לצדיק וטוב שהן תדענה שיש בפסח הרבה יותר מאשר עבודות של מירוק וקירצוף.

אני שמח מאוד להמליץ על שני בלוגים נשיים אמיצים ומקסימים, הראשון של שטוטית הנהדרת שאותה אני מכיר כבר הרבה שנים והשני הוא שק של נחשים, שאותו כותבת דורה ק. בכישרון ובשנינות.

לכו תבקרו ותעשו מנוי, אין הרבה כאלו.

חוץ מזה, תהיו בריאים, תשתו הרבה מים ותראו ישועות.

לילה טוב.

10 מחשבות על “לגמרי בעניין

  1. כל הקטע הזה עם הדת, זה יותר ממשחק אחד גדול?
    מה הרווח מכל העסק?

    כתוב היטב ומרתק, כרגיל

    • אותי מעניין דבר אחד.
      כוח.
      מי מאיתנו שמגיע לאומן ,יכול לראות שמדובר בעוצמה שפשוט אין כמוה ואין שום דבר שניתן להשוות אליה.

  2. המממ, כוח. איך ניתן להתנסות בדבר בשביל לדעת במה מדובר?
    וגם, יש לך איזה מודל תיארוטי איך כל העסק עובד ולמה הוא טוב. מודל אנרגטי כזה 🙂

  3. כרגיל, הילד הטוב שמנסה להראות שהוא רע רק כדי להיות בעניינים.
    אתה כל כך מזכיר לי אותי לפעמים, רק בלי הפיאות והציצית 😉
    קטע.

    נ.ב.
    חייבת לדווח כי אכן שתיתי הרבה מים וזכיתי לישועה,
    זאת לאחר שירקתי על כ-40 גברים שיצאו מהקולנוע.
    שבוע מבורך בהחלט!

      • יריקה זה אחלה ספורט. חוצמזה, סרטים של דיסני זה תמיד טוב, אבל לא ידעתי שזה בקטע שלך.
        הופתעתי. מה עשית עם הציציות והפיאות? שוב התחפשת?

        • לסרט הזה הייתי הולך אפילו עם שטריימל .
          עם חלוק בצבעים כחול וצהוב הייתי הולך , כזה חלוק של ימי החול , שאפילו יובל לא מסתובב איתו.
          זה כמו פלאש גורדון, הבעיה באמת עם סרטים כמו אמריקן פאי.

תגובה

