שמח פה ושמח שם


אז כבר בפעם הקודמת , שהמקום היחיד שאני רואה בו טלביזיה זה המכון כושר. אתמול בלילה כשהלכתי , פתחתי את הטלביזיה והיא נפתחה ישר על האח הגדול ,בערוץ 2. מאוד רציתי לרדת רצח על התוכנית ועל האנשים שמשתתפים בה ועל הבבונים שצופים בה, אבל לא הלך.

באמת, לא מצאתי שמץ של פסול בתוכנית הזו.

-"את מרגישה אליו משהו?"

-"לא יודעת."

-"נו, אז מה אכפת לך?"

-"היא יודעת שזה מעצבן אותי."

כאילו, ככה אנשים מדברים. על מה אתם רוצים שהם ידברו? על בטהובן? על ניטשה? על מהפכת אוקטובר? ברוך השם שהם מדברים על שמן זית. נס גדול עוד יהיה פה.

האמת, שהייתי שמח בעצמי ללכת לתוכנית כזו, אבל אני לא רואה שמץ של סיכוי לתחזק את אישיותי המקסימה בלי מיקווה.

אחרי עשר דקות של "האח הגדול" הרגשתי שמיציתי ועברתי ל"בית הלבן" שזו סדרה בערוץ המשפחה, שמעוד אהבתי עוד בתקופה שהייתה לנו טלביזיה בבית ואפילו היינו מחוברים לכבלים, רחמנא לצלן. זו באמת סידרה מעולה על דיאלוגים שנכתבים על ידי אנשי מקצוע מצויינים ותאמינו לי. אחרי שהשחקנים גומרים לדקלם את השורות המוכתבות שלהם , הם מתיישבים לשתות קפה ואומרים "אבל היא יודעת שזה מעצבן אותי."

בקיצור ,סיימתי בחדר כושר וירדתי לחניה ואז ראיתי שלא הרמתי הנדברקס כשחניתי והרכב שלי התדרדר ונכנס לחניה ריקה בלי לגעת אפילו בשום עמוד וקיר , יתברך שמו, מה שמוכיח שלמי שיש מספיק מזל, אין צורך בטיפה של שכל.

משם נסעתי למיקווה של בני ברק להתקלח, כי בשביל מה להתקלח בחדר כושר מפואר, נעים , חדש ומצוייד , כשאפשר להתקלח במיקווה ציבורי בני ברקי , ישן , המוני ולא ממש נקי ועוד לשלם על זה שלושה שקלים?

כשיצאתי מהטבילה, אנשים לידי דיברו עכל כרטיסים לאומן ומיד הפסקתי לשנוא אותם , על כל הרעש שהם עושים במיקווה והתחלתי לחשוב על זה שכבר הסתדרתי עם כרטיס לראש השנה ושהשם יתברך ירחם עלי ויביא אותי לצדיק עוד קודם והתחלתי לזמזם את מנגינת הגעגועים לאומן, שאין דבר בעולם שראוי יותר ממנה כדי לחגוג את סיום היום.

 

תגובה

