מזל טוב מזל טוב


פתאום תפסתי שהפוסט האחרון שלי פורסם ביום ההולדת של אושו .

זה לא היה כזה פתאום, למעשה. נסעתי לציון של הרב שך , הלכתי למקווה הקפוא של נדבורנה ופתאום העיבור מצלצל לי במוח "הייי גבר, שמת לב שלא בכדי אתה פתאום מתלקק על פונה? אתה יודע מי חוגג יום הולדת היום?"

עכשיו אני יודע , תודה ופתאום נזכרתי כמה זבל אכלתי בפונה, כמה פעמים הלב שלי התנפץ, כמה פעמים החושים שלי נטרפו .

כתבתי שם, קינות, חברים ואחים. הייתי בבורות שחורים. הייתי שוכב  על הרצפה ובוכה.

טוב אני מגזים, זה קרה רק פעם אחת כשעשיתי את מדיטציית האש השחורה,   בתקופה שהקפדתי על שמירת הברית. אל תנסו, הגהנום יכול להיות במרחק יריקה.

למדתי הרבה בפונה, אני לא מכחיש, התקדמתי בחודשיים, כמו שאנשים רגילים מתקדמים בחמישה גילגולים , אבל לא היו שם רחמים.

דחפו אותך קדימה עם כידון בגב ולא הירפו.

מי שנשאר מאחור ובילה בבתי קפה ובשופינג, אולי עשה חיים משוגעים, אבל כולם יידעו והבינו שמדובר בסוג ג' .

אז כן , שווה להגיד לאושו מזל טוב , לאחל לו אושר ובריאות , היכן שלא יהיה . אולי גם לקנות לו מתנת יום הולדת ולשמוח על המזל הטוב שלנו שקרב אותנו ארל צדיק האמת שכולו טוב וכולו רחמים ורוצה רק לנדנד אותנו על הברכיים ולהגיד לנו שיהיה בסדר.

באמת יהיה , כי אני בסוף השבוע ממריא כדי למלא מצברים, אצל הצדיק, בעולם שכולו אור.

טוב נסיים בשיר אקטואלי , קודם כל כי הוא מושר על ידי אישה , שזה מאוד אקטואלי ומעבר לזה המילים נשמעות כל מתאימות ליום ההולדת של אושו:

I know the truth now

I know  who you are

טוב, אני לא אקלקל לכם את השיר , אמי לי מבצעת אותו הרבה יותר טוב ממני.

מה שמעצבן אותי באמת , זה שאני לא מצליח להכניס רינגטונים חדשים בטלפון החדש שלי. הוא אייפון כלשהו והכל, אבל עם הקטע הזה אני לא מצליח להסתדר, וזה אומר שהפעם אני לא אוכל להכניס איזה שיר נשי פרובוקטיבי בתור רינגטון ולבקש מכולם לצלצל אלי כשאני באומן.

יהיה בסדר.

 

3 מחשבות על “מזל טוב מזל טוב

  1. איזה כיף לך! תתפלל עליי אצל רבי נחמן! תגיד לו שאני גם רוצה לבוא, למה הוא מחלק לכולם כרטיסים ורק לי לא? 🙂
    ומזל טוב לאושו. טוב שנולד.

תגובה

