עוד כמה פרסומות וחזרנו


 PG

אוקיי, בשבועות האחרון יצא לי להיות באומן עם הרב עופר ארז שליט"א. הוא נתן שיעור בבית המדרש שעל הציון הקדוש באומן במוצאי יום טוב שני של גלויות. בשניה שהוא סיים את השיעור  הבזיק הברק ורעם התגלגל . גשם שוטף יירד על הציון  באמצע הקייץ , ויום קודם היה חמסין. כולנו התחלנו לרקוד ולהשתולל כשנחשולי מים מכים בתקרת הפח שמעלינו. חסד גדול הציף אותנו , הרגשנו שאומן מחבקת אותנו על שבאנו להסתופף בצילו של הצדיק. כשיצאתי משם ליוותה אותי רק תפילה אחת – שראש השנה יעבור בשלום. אני מספר את זה בגלל שתארגנות עכשיו קבוצה שתשהה באומן עם הרב עופר ארז בשבת שלפני חנוכה ואני רוצה להגיד שמישיגע לשם , לא יחזור אותו בנאדם. כשמגיעים לצדיק , עם אחד מאנשי הצדיק , השמיים נפתחים.

 אני לא בטוח אם אני אצליח להגיע , לממרות שאני מקווה. אם כן , כמה ברי מזל יוכלו להצטרף אלי , אולי , לשופינג אוקראיני מרתק. אל תספרו למארגנות שהבטחתי את זה ובטח לא לרב. אז זהו, אומן בראשית החורף היא חביבה ומכניסת אורחים. היא לגמרי לא צפופה ורעשנית , אלא מקום שניתן בו לבצע עבודה רוחנית עמוקה , תחת כנפי הצדיק , בישוב הדעת וברגיעה. גם שמעתי שהולכים לישון במלונית שזה מקום נעים , בטוח ומתוחזק וגם הארוחות במלונית , מה שאומר אוכל מדהים.

אז אני מצרף כאן את התוכניה ומקווה לראות את עצמי , שם באומן המושלגת , שמזכירה לי יותר מכל את סצנת הפונדק משר הטבעות.

יאללה נתראה.

אופס , רגע נזכרתי שהרשימה הזו היא PG ולפיכך צריך להכניס כאן משהו נועז,

אז הנה קרן נויבך

אומרים שהיא לא עוברת מסך.

תגובה

