לבושה בשחור


מאז התפרסם הפוסט "תגיע ותבין" , הייתי במצוקה מסויימת, כי אני מנסה להסביר דבר מאוד פשוט ואנשים לא מבינים, או שלא רוצים להבין.

אני די לא רגיל לזה, יש מאחורי הרבה מאוד שעות של הדרכה והפעם באמת היה מדובר בעניין קטן וכמעט שטותי.

אז הלכתי אתמול בכמעט חצות למקווה של נדבורנה בבני ברק ושם אין נפש חיה, כי הם מתחילים לחמם אחרי שתים בלילה ועד אז המים שם קרים , גם במקלחות וגם באגן הטבילה – חע חע חע.

אז המממ

בעודי מענה את עצמי במקלחת צוננת , הבנתי סוף סוף למה אנשים לא הבינו ובלי לשים לב ,התחלתי לשיר בקולי קולות את She's dressed in black again של דפש מוד ,

בתוככי בני ברק , הללויה.

4 מחשבות על “לבושה בשחור

    • עיקר התשובה ,אמר רבינו, ישמע בזיונו ידום וישתוק.
      קראתי , סבלתי ,
      אם הוא עוד רווק יש לי שידוך בשבילו.
      בתנאי שהוא עשיר.

      • אני אחדד כל העניין הזה של מישמש ברסלבי ודיוקים על גבי דיוקים האם גם גוי יכול להתבודד ולהגיע לאמת לפי משנת רבינו, כלומר היררכיות מאוד מסויימות, יחד עם קריצה לביטולם בתמונות הדוגמניות(מבורך בפני עצמו) רק מחדד את הפסקה האחרונה בקישור לעיל לגבי חלקו של החיפוש הברסלבי:

        הרב עדין(שטיינזלץ) היה אומר על בנאדם כזה

        שהוא 'תפוח אדמה שמתפטם באלוהות,

        ולא בטלויזיה',

        אבל שאין הרבה הבדל בתוצאה.

        ואידך זיל וגמור

תגובה

