שישו ושימחו


קרעתי את עצמי בליל שמחת תורה.

הייתי בישיבת ההסדר ורקדתי איתם עד הסוף , למרות שהם צעירים ממני בעשרים שנה ולמרות שיש לי שמונה עשר קילו עודפים ( אולי עכשיו קצת פחות).

לא ויתרתי . זה היה קטע כזה שלהראות לציוינים שאנשי רבינו לא נותרים מאחוריהם ועשיתי זאת , נשארתי אם אותם תריסר הנועזים שאחרי השתוללות של יותר מארבע שעות , הכניסו את הספרים להיכל.

מה שעשיתי אחר כך הוא לבצע את קידת הבלרינות המפורסמת של אלישיה סילברסטון בסרט המדהים "קלולס" , כמי שרוצה להגיד "אני כאן בשביל    הבלונדיניות."

אפרופו קלולס , בסרט המצויין ההוא היה קטע שבו שר הולכת עם כריסטיאן למסיבה והוא פשוט נשאר עד הסוף וממשיך לרקד , אחרי שכולם הולכים הביתה ושר עומדת בצד מיובשת ומותשת.

איזו השפלה לבלונד!

כך ממש הרגשתי , שעה וחצי לחצות בשמחת תורה , כאילו אני כריסטיאן המלוקק שרוקד ככה בלי לשים על אף אחד.

נו , טוב , אותם סרטים של שנות התשעים שהראו לנו את הבריכות ואת הארמונות בלוס האנג'לס ואת היפהפיות המלוטשות החוסות בצילם , לימדו אותנו לרצות יותר ולא להסתפק במה שנתנו לנו , ואם לא היה לי הרצון הזה , איך הייתי מגיע לברסלב?

אולי ההתבגרות היחידה שהייתה לי , התרחשה כשהייתי בן 27 והחלטתי שיהיו לי חיים נפלאים גם אם אני לא אתחתן עם בלונדינית . עד אז יצאתי עם כמה בלונדיניות מקצועיות ובשלב מסוים הכתה בי ההכרה שאולי אלו לא החייים שנועדו לי.

מצד שני , אילו הייייתי מתחתן אם אחת מאלו , היא בטח לא היייייתה חוזרת בתשובה בכזו מהירות כמו אישתי האמיתית ואז כמובן כל הדברים היו נראים שונים לגמרי.

ניסתרות דרכי הצדיק.

בכל מקרה , שמיני עצרת מאחורינו וכל החיים ממחכים מקדימה.

ספרו במגדלי ניו יורק , ספרו גם בחופי LA שהגיע העת שגם הם יגילו וישמחו.

עידן הצדיק הגיע.

נ.ב.

את ההקפות השניות עשיתי עם השיר החדש של Evanescence  , נכון דגול?

תגובה

