על כף זכות ועל למבורגיני


היה כיף באומן ותאמינו לי שהוא עלה לי ביוקר הכיף הזה ואני לא מדבר על כסף , אלא על תחנונים ותפילות.

אילו הייתי מתפלל ככה על מכונית , כבר היה לי למבורגיני .

למבורגיני

 

הסיפורים שאני שמעתי מאנשים – השם ישמור , ואילו אני הייתי בניסי ניסים , יתברך שמו , ככתוב "שומר כל עצמותיו וגו'".

אבל גם מהפרספקטיבה שלי לא היה הכל וורוד , נגיד הבנאדם הזה שטען שהבלוג שלי (בדיוק מה שאתם קוראים עכשיו) הוא על דוגמניות , טענה חסרת שחר לחלוטין. הרי ברור שנכנסים לבלוג הזה כדי להתקשר לצדיק ולעבוד את השם בשמחה . נכון , יכול להיות בנאדם שכל היום עובד על עיקר התשובה – ישמע בזיונו וישתוק , או שהוא נלחם בסטרא אחרא , או שהוא עמל על להוציא ניצוצות מהקליפות ואז כשהוא עייף ויגע בסוף היום , הוא שוטף את העיניים בתמונה של קימברלי פיליפס או משהו  .

זה בוודאי בסדר גמור , אבל להגיד שהבלוג הוא על דוגמניות? איזו חוצפה!

או נניח אותו שיעור אחר חצות של הרב יובל דיין , שהוא שאל למה התורה כותבת על רחל שהייתה יפת תואר ויפת מראה ואז הוא ניסה להצחיק ושאל "מה זה התורה ? זה ווג?"

אז היה שם אחד , ששאל "מה זה ווג?" , תאמינו לי, רק ללמד כף זכות ויובל התחיל להתלהב ממנו ולהגיד "אלוהים יתן לך נשיקה על המצח בזכות זה שאתה לא יודע מה זה ווג."

אז קודם כל , גם הפועלים הערבים שעבדו איתי פעם לא ידעו מה זה ווג ולא מגיע להם  בשביל זה נשיקה מאלוהים וחוץ מזה מה רע בווג?

זה מקום עבודה מכובד , עובדים שם אנשים במסירות והלוואי שהצדיק היה רוצה שאני אעבוד שם ואכתוב את הבלוג הזה שם כמו שכותב רבי נתן בליקוטי הלכות , יורה דעה , הלכות טבילת כלים שעיקר השפעת השפע לעולם היא על ידי תיקון כלים דעשירות (עיין שם היטב היטב).

אני נזכר במרצה שלי בטכניון , אני לא בטוח שמו היה , שאמר "בזמני היו מתביישים בבורות ולא מתגאים בה."

אז באמת שמחתי מאוד שיובל שאל אותי למה הוא לא רואה אותי בזמן האחרון ולמה אני לא קופץ לבקר אותו בשיעורים שהוא נותן ועכשיו גם אני יודע את התשובה. הוא נותן מחמאות לאנשים שלא יודעים מה זה ווג , אילו היה נותן לי מחמאות בוודאי שהייתי קופץ "לבקר" אותו.

היה עוד איזה משהו מטריד באומן בראש השנה האחרון , וזה באמת היה הדבר האחרון , שאני רוצה להזכיר. היו באומן מלא מלא מודעות מטעם הרבנית קוק שממליצות לנשים לשים עליהן צעיפים וצניפים ורדידים ורעלות , כשברקע תמונה מטושטשת של "נשות הטאליבן" תחת הכותרת הזועקת "כך נראו אימותנו".

הכרזות האלו הביאו לי את הסעיף ובאופן מיידי איחלתי לרבנית קוק , איחולים כאלו שלא אזכיר כאן מפאת כבוד המקום וכבוד הקהל , אך בוא נאמר שהם כללו התיחסות למפעלי טיהור השפכים של גוש דן.

אחר כך נזכרתי שראש השנה היום ונזכרתי שבשיחות הר"ן נכתב שבראש השנה צריך להתרכז ולהתמקד בכף זכות ובמחשבות טובות וכמובן מיהרתי ללמד על הרבנית קוק זכות ולזכור שלמרות שיש לה בעל צדיק גדול , היא מעולם לא ניחנה בנתונים מהסוג שווג היה מאמץ לדף הפתיחה שלו ומיד איחלתי לה לכבוד השנה החדשה שתחזור להיות צעירה וגם תהפוך להיות יפה כמו ברוקלין דקר ואז בוודאי לא תהיה לה שום סיבה להתבייש באיך שהיא נראית ובוודאי תפסיק להטריד את בנות ישראל הצדיקות בכל מיני איסורים וסיגופים שונים ומשונים שלא היו בימי האבות ולא בימי המשנה ולא בימי התלמוד ולא בימיו של רבינו נחמן זכותו תגן עלינו ועל כל ישראל , איסורים שמקורם רק במדינות החושך ובקאסבות אצל הפנאטים שונאי ישראל ושכל מטרתם הוא להעיב על אור הצדיק וזרוע מחלוקות בינינו , ר"ל.

אז זהו , אני מקווה לגבי חוויותי באומן ראש השנה , ואני כל כך מקווה שתהיה לי הזדמנות לבקר שם שוב בקרוב ולהתפלל על עצמי ועל כלל ישראל ואני גם מקווה שהחג לא ימנע ממני לכתוב כן פוסט על ה"מנהג הצללים" הפסיכדלי המקסים של ליל הושענה רבה ואם אני לא אספיק , קוראים יקרים , אנא הכנסו לויקיפדיה העברית תחת "הושענה רבה" וחפשו את "מנהג הצל".

שנה טובה וכל הישועות!

4 מחשבות על “על כף זכות ועל למבורגיני

    • קודם כל היום ההילולה של רבינו , אז בכלל טוב.
      חוץ מזה , אני עובד בשביל אנשים כמוך ואפילו סידרתי את התמונה של ברוקלין בקר.
      אשרינו

  1. וזה מה שלקחת משיעור של יובל דיין??????????????????? אתה מסכן. אתה משמים. אתה הזוי.
    אתה נשוי? תפרסם את השם של אישתך, נתפלל עליה שלא תמות בצמא. מסכנה, חיה עם זומבי רוחני.
    אולי נקודת הכובד של הפוסט האוילי והמשמים הזה מתרכזת בנקודה בה לדבריך יובל דיין שואל אותך למה לא רואים אותך בשיעורים או משהו כזה. תחשוב על זה קצת. אתה בזבוז זמן מהלך. מאחלת לך למצוא לעצמך חיים. ובחיים לא נכנסת לכאן יותר. איכס.

    • האמת ,
      הייתי בטוח שברגע שהרב יובל דיין יראה אותי , הוא ידפוק לי מכות , בעיקר בגלל הסרטון הזה שהעליתי לאינטרנט וממש הגעתי למאחז שלו בכוננות ספיגה והנה לא מכות ולא מקלות , אלא ההפך

      "איפה אתה?" , "למה לא רואים אותך?"

      וכן הלאה.
      נחמד לראות אותך כאן , מיכל.
      ספרי לחברייך.

תגובה

