תתקשרו חופשי


בערב שבת אני בד"כ הולך למקווה של חסידות טולנאה.
המקווה הזה , כמו רוב המקוואות החרדים מתנהל בשתיקה מוחלטת. גם כשנדחסים בתוכו מאה איש , את השקט אפשר לחתוך בסכין.
כשאני שם אני תמיד נלחץ שהטלפון שלי יצלצל וזה בגלל שהרינגטון שלי היה במשך הרבה זמן זה:

לדעתי זה שיר מאוד חסידי :
I know the truth now
I know who you are
גיסין היה מת שיהיו לו באוסף זמרים כמו Evansence, אבל עם כל הצער שבדבר , הבטן שלי פשוט לא עמדה בזה יותר ופשוט החלפתי את הרינגטון למשהו יותר ניטראלי , מפחד הצילצול בטולנאה.
עכשיו זהו , עוד שלוש שכעות שעות טסים לאומן ואין פחד. למה אין פחד ? כי אומן זה לא בני ברק. שם כולם יודעים שמגיעים עארסים ופושעים וקרטיבים מהמיץ של הזבל ואני יכול לשים אפילו את touch me ברינגטון ואף אחד לא יעשה לי כלום כי זה ראש השנה באומן.

אבל לא רציתי לעשות פרובוקציה סתם בשביל הפרובוקציה , אלא פשוט לשים שיר נהדר שמסמל מבחינתי את תחושת העוצמה שמלווה אותי אל הצדיק, את הרצון להתחבר לנעלה ולמבהיק וכמובן את השאיפה הטיבעית למוסיקה טובה, אז בחרתי את "לוליטה שלי", נכון שיר מדהים?


תקשרו חופשי.

שנה טובה.

תגובה

