איש בל ייעדר


אמר רבינו , רבי נחמן מברסלב על ראש השנה ואני לא מבין למה כל כך הרבה טועים בפירוש המשפט הזה.

הרי ברור שכשכותבים "איש" לא מתכוונים לכל אחד וזה סוד הכתוב "במקום שאין אנשים , השתדל להיות איש." אז ברור שהרבנים החשובים אמורים להגיע , והחבר'ה מה"שול" , ו"שדה צופים" וכמובן גם החתום מטה מגיע , בזכות אישתו הצדקנית שעושה מסירות נפש וד"ל

אבל כל העארסים? כל מוכרי הפיצוחים ובעלי הפיצוציות של הפריפרייה? כל המדובללים עם הקמעות ? למה נדמה להם שהכוונה אליהם ב"איש בל ייעדר?

תעשו טובה , תישארו בבית ואם קניתם כרטיס יחשיבו את זה לכם מהשמיים, כי העיקר הכוונה.

לי יהיה נחמד מאוד באומן בלי גורילות עם מעילי עור שיחסמו לי את האוויר ובלי ננחים שנוררים שיקראו לי צדיק וישאלו למה אני לא נותן להם שטר ועוד יותר יהיה לי נחמד אם תהיה לי גישה לרב ברלנד שליט"א וכד' בלי ענני צ'וחים שיסתמו את האטמוספירה ואת המדרכות ובל כל מיני אזרחים עובדי צה"ל בפוזה של שופינג.

הם לא מבינים כל אלו שהם בסך הכל נותנים פרנסה לגויים שם?

יאללה תעשו טובה , תישארו בארץ הקודש. בשביל מה לכם אוקראינה?

אתם רוצים חופש? סעו לקפריסין , הכל כלול , בר חופשי , חופים נקיים ומה שתרצו.

תישארו בארץ!

3 מחשבות על “איש בל ייעדר

תגובה

