השגחה פרטית



ביום ראשון הייתי במדיטציה אצל דיוויה  , לא יודע ממש איך היה. בעיקר ישנתי.

האמת שהיה ממש בסדר ואני צריך להפסיק להאמין לאנשים שטוענים שאני ישן במדיטציות, אני בעיקר נרדם בשיעורי תורה.

כשהנעתי את האוטו כדי לחזור הביתה , היכה בי קולו המלטף של הרב עופר ארז שליט"א בהרצאה האלמותית שלו , "אומן ראש השנה" .

וזה מה שהרב אמר:

אף בית דין לא יקבל את מי שבא מהודו.

מי יכול ללמד עליו זכות? איזה גורו ילמד עליו זכות?

 

ברגע ששמעתי את זה, התכסתי בזיעה קרה. אני יוצא ממדיטציה של אושו וזה מה שהצדיק אומר לי?
זה היה יכול להגמר רע מאוד , אלמלא ידעתי שאני אגיע לשיעור של הרב , ביום שלישי בערב ואז בוודאי אני אוכל לקבל איזו זריקת הרגעה.
באותו יום שלישי , לא היססתי.
ישר בסוף הקדישים של סוף השיעור התפרצתי מול הצדיק ושאלתי מה זאת אומרת "אף בית דין לא יקבל את מי שבא מהודו."
"זה משפט שנאמר בבדיחות הדעת" הסביר לי בחיוך צדיק הדור בעודי מתפלץ "הכוונה כאן יותר שאדם צריך לדעת שהמעשים שלו מקטרגים עליו כשהוא רוצה לחזור בתשובה."
"אני שמעתי את זה בדיוק כשחזרתי מפגישה עם חברים שלי מהודו" הצגתי את המציאות בשיא כיבוסה "פלא שחטפתי צמרמורת? ברור שחשבתי להגיע לאומן בראש השנה , אבל עכשיו".
"אז עכשיו אתה יודע שתהיה חייב להגיע" ענה לי הצדיק בגיחוך זאבי . כנראה שהוא בכל זאת יודע עלי יותר ממה שהוא אומר.

אז זהו חברים , כרטיסים , עיניינים , תשעה באב עוד לא הגיע , עוד לא חגגנו אפילו את הילולת האר"י הקדוש בה' באב , אבל כל הלבבות וכל העיניים מתמקדות במקום אחד , בציון הקדוש – ראש השנה יזכנו!

תגובה

