אבן אחרי הנופל


אני מנסה להמנע מלשון הרע גם כשמדובר בהיתר גמור ולכן אני אהיה מאוד לאקוני לגבי שי טובלי.

את הנ"ל הכרתי כשלמדתי אצל טיוהר בשנת 1999. היה לו טור רוחני , מטופש לגמרי לדעתי , ב"הארץ" או "במעריב" והוא היה בכיין.

מה זה מתבכיין?

הוא לא היה יכול להוציא מילה אצל הגורו בלי ליבב.

אני אפילו לא זוכר למה הוא עיצבן אותי. אולי בגלל שאני הייתי כותב מאמרים על מדיטציה באינטרנט וכל הזמן חיפשו אותי על שטויות ואילו טובלי חירבש וקישקש בעיתונות הכתובה המיינסטרימית ואף אחד לא הציק לו.

את זה אני טוען לגמרי לחובתי, סתם התעצבנתי עליו , הוא לא עשה לי כלום, באמת.

כמה חודשים אחר כך , כשכבר הייתי במסלול התנתקות מטיוהר , ישבתי בבית קפה בכפר סבא ודיברתי עם המורה שלי לצ'י גונג ותוך כדי זה שאנחנו מפטפטים נוחת על הכיסא לידינו איזה בחור מאנשי טיוהר ומספר שלטובלי הייתה "התעוררות" שאי אפשר להכחיש.

"טוב" אמרתי "אני מקווה שעכשיו הוא הפסיק לבכות."

מאז עברו המון שנים ומים מורעלים זרמו ביני ובין כל הברנז'ה ולא שמעתי מה קרה מאז ולא רציתי לשמוע, אבל אחרי ששמעתי את התביעה , אני יכול להגיד בוודאות שבכיין נשאר בכיין.

 

 

תגובה

