שלום עולם


אני מכיר חלק מהסיפורים מקרוב וחלק מהסיפורים מקרוב מאוד. חלק מהם , לפחות הסיפור על "שובו בנים" , הרבה יותר גרוע ממה שמתואר בתקשורת. מדובר בשלטון חושך ממש.

הבעיה הגדולה שלי יש עם הציבור החרדי זה הסובלנות והסלחנות שלו.

יושב מולך בנאדם ומספר סיפורי זוועה.

אז באופן טיבעי (אני מדבר בשם עצמי) אני אומר לו "נכון שצריך לירות בהם כמו בכלבים?"

וברגע שאני אומר את זה מתחלפת הבעת הקרבן האומלל בגלגול עיניים צדקני "לא להרוג , מה פתאום" אומרים לי "שיחזרו בתשובה הלוואי, שילמדו תורה בלה בלה בלה ."

אז אני מנסה לחמם אותם ואומר "הלוואי שימותו בלי שיספיקו לחזור בתשובה."

וברגע שאני אומר את זה נגמר הסיפור. אני נתקל בחיוכים מלאכיים ובמלמולים של "הכל מחול , הכל מחול , צדיקים , צדיקים".

לכן אני מתפלא שאצל החרדים לא נמלאה כל הארץ חמס , כי הם על כל דבר סולחים.

לא תיקום ולא תיטור.

איכסה.

תגובה

